donderdag 6 mei 2010

en verder...

en verder was ik ondertussen in een lege ruïne van een oude discotheek, zag ik Praag met veel te veel sneeuw, kon ik plots ook Tsjechisch verstaan, zocht ik een nieuwe kamer en ging ik erin wonen, zag ik geweldige optredens en nog geweldigere tentoonstellingen, ging ik skiën voor de eerste keer in mijn leven, belandde ik op een typisch Tsjechisch dansfeest in een klein dorpje, zag ik een kathedraal gemaakt van beenderen, ontving ik bergen bezoekers, ging ik inline-skaten langs de Vltava en barbecuen tussen de rotsen, maakte ik hesperollen voor Portugezen, Fransen, Spanjaarden, Hongaren en nog veel meer, ging ik naar Rusland en kwam ik terug.

Dat alles is te bezichtigen via facebook (ja ook voor u die tegen facebook is), via dit vet en onderlijnde woord.

toch nog steeds de uwe,

slv

Geen opmerkingen:

Een reactie posten